Witamy w naszym sklepie Zaloguj się lub Zarejestruj

Telefon: 61 85 30 725, 502 020 166

Artykuły do sztuk i sportów walki

Kategorie

Produkty z aprobatą

Producenci


    Recenzje

    Ostatnio dodane

    AIKIDO, JU JITSU

     

     

    AIKIDO i JUJITSU to japońskie sztuki walki, które swoim zakresem technik obejmują przede wszystkim rzuty, dźwignie i uderzenia oraz uniki i pady. Aikido zostało skodyfikowaną na przełomie  dziewiętnastego i dwudziestego wieku w oparciu o wcześniejsze systemy walki wręcz (w tym tradycyjne szkoły jujitsu) połączone z elementami szermierki. Oprócz walki wręcz obydwa systemy zawierają także elementy walki bronią.

     


     

    Do treningu aikido i jujitsu  niezbędna jest mata amortyzująca upadki. Zawodnicy ubrani są w stroje treningowe zwane aikidogi lub judogi oraz - zależnie od stopnia zaawansowania – w szerokie plisowane spodnie hakama. Do treningu technik z bronią używane są drewniane miecze boken i tanto oraz kije jo, a także w metalowe miecze treningowe iaito oraz inne atrapy broni treningowej.



    Podkategorie



    Sortuj:

    SKAKANKA RZEMIENNA Z REGULACJĄ DŁUGOŚCI

    45,00 zł

    SKAKANKA RZEMIENNA NA ŁOŻYSKACH ALLRIGHT

    54,90 zł

    SKAKANKI NYLONOWE

    14,00 zł

    Skakanka to prosty przyrząd treningowy, który w łatwy sposób może pomóc w zwiększeniu wydolności organizmu, szybkości i koordynacji ruchowej, wzmocni mięśnie, poprawi zwinność i pomoże spalić tkankę tłuszczową, gdyż podczas treningu na skakance w wysiłek zaangażowane jest wiele grup mięśniowych. W naszej ofercie znajduje się wiele różnych modeli skakanek treningowych – od najprostszych nylonowych zaczynając, poprzez klasyczne rzemienne skakanki bokserskie, skakanki winylowe, na stalowych kończąc. 
    Cięższa linka (rzemienna bądź stalowa) czy zastosowanie łożyska pozwala na sprawniejszy ruch skakanki podczas ćwiczeń. Dodatkowe obciążenie zamontowane w rączkach zwiększy wydatek energetyczny ćwiczącego. Dostępność regulacji długości w danym modelu pozwoli na łatwiejsze dopasowanie sprzętu do ćwiczących o różnym wzroście (długość linki powinna być tak dobrana, by stojąc na jej środku i podnosząc jej końce w górę, rączki skakanki wypadały mniej więcej w połowie klatki piersiowej ćwiczącego). 
    Polityka prywatności i plików cookies dla serwisu SAMURAJ.net.pl ? [x] Zamknij
    Pokaż pełną wersję strony